سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چاکراه عشق(انرژی درمانی)
هرکس به شخصی مسأله ای بیاموزد، مالکش می گردد . گفته شد : آیا وی را خرید و فروش هم می کند؟ فرمود : نه، بلکه امر و نهیش می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
>>محسن تهرانی ( یکشنبه 87/4/23 :: ساعت 7:32 صبح)

 

بنام آنکه یادش شفای هر دردی است

 بزودی پس از گذراندن چند درس از آموزش انرژی درمانی ، شما را با سیستم ماساژ درمانی آشنا می کنیم ، ماساژ درمانی که اخیرا توجه بسیار زیادی به آن شده است ، یکی از روشهای درمان در طب سنتی چین بوده است .

این روش در درمان بسیاری از بیماریها و همینطور برای تقویت و سلامت اعضاء و جوارح انسان ، مؤثر می باشد و امروزه ثابت شده است که در تثبیت و ایجاد زیبایی اندام نقش مؤثری ایفا می کند .

ماساز درمانی در بیماریهای جسمی  همچون  سردرد ، آسم ، دردهای شکمی و جهاز هاضمه ، چشم ،قلب و عروق ، مثانه ، کلیه کبد وطحال ، التهاب مفاصل و روماتیسم ، بواسیر ، سرما خوردگی مزمن ، و بیماریهای روانی مانند اعتیاد ، افسردگی ، اضطراب ، شب ادراری ... ید طولایی دارد و دوشادوش طب نوین حرکت کرده است و توانسته جایگاه مهمی در درمان بیماریها برای خود دست و پا کند .

از آنجا که رو ش درمان آن بسیار ساده و بدون هزینه و می باشد ، توجه بسیاری از محافل و مراکز علمی و پزشکی را به خود جلب کرده است و هر روز روشهای آن به شکل مدون تری ارایه می شود و هم اینک مراکزی وجود دارند که روشهای آنرا به طور اختصاصی آزمایش و در صورت موففقیت به ثبت علمی می رسانند .

در این زمینه مطالعات زیادی انجام و به نتیجه رسیده است ، ما سعی خواهیم کرد روشهای تضمین شده آنرا به صورت درسهای آموزشی ، ارایه نماییم تا شاید از این رهگذر بتوانیم به دوستان عزیز خدمتی کرده باشیم .   


  نوشته های دیگران ()
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 1
بازدید دیروز:  3
مجموع بازدیدها:  48741
منوها
» درباره خودم «


چاکراه عشق(انرژی درمانی)
محسن تهرانی
اهل تهرانم ، روزگارم بد نیست ، در همسایگی ما خدا بیدار است ، آسمانم آبی است و زمینم زیبا ، در کویر دل من ، غنچه ایی روییده که باندازه ی دنیای شما جا دارد ، اهل تهرانم ، تا ملاقات سحر ، چشمهایم همه شب بیداراست ، من دراین آبادی پی چیزی میگردم ، پی باران خدا ، پی اسرار ازل ، من تو را خواهم برد ، پی همراه دلم ، پی نجوای غزل ، آسمانم آبی است ، و تودرکنج دلم جا داری.

» پیوندهای روزانه «

ستاره(راز عشق) [139]
سفر به ماوراء [379]
عاشق دلباخته [162]
یوسف دنیا به روایت یوسف [134]
یک طلبه با عبای مشکی [175]
[آرشیو(5)]


» آرشیو مطالب «

آغاز دفتر بنام خدای عشق
انرژی درمانی از توهم تا واقعیت

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

ستاره(راز عشق)
چاکراه عشق