سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چاکراه عشق(انرژی درمانی)
در آغاز سرما خود را از آن بپایید و در پایانش بدان روى نمایید که سرما با تن‏ها آن مى‏کند که با درختان . آغازش مى‏سوزاند و پایانش برگ مى‏رویاند . [نهج البلاغه]
>>محسن تهرانی ( پنج شنبه 87/4/20 :: ساعت 4:44 صبح)

 

 

 

 

اساس مطلب ما در مورد شفای ماوراء علوم مکشوفه میباشد و در واقع در این مجال رویکرد و نگرش ما به طب (سنتی – جدید) ساده ، کاربردی ، و در عین حال معنوی است . اما معنوی بودن به این معناست که فرد شفا دهنده می تواند از طریق نیایش و دعاکردن کانال شفای الهی واقع شود .

موضوع بسیار ساده و خارج از ضوابط پیچیده علم طب می باشد ، ما سعی خواهیم کرد در زمان کوتاهی درمان بیماریهای ساده را براحتی انجام و در تشخیص و سبب بعضی بیماریها بر حسب ذوق و علاقه شما به درمان به مهارت کامل برسید .

برای آموختن شفای فوق طبیعی   (paranormal)نیاز به صرف زمان طولانی نیست ،و به داشتن قدرت شفادهندگی ذاتی و یا اتصال به نیروهای ماورایی نیازی نیست ، تمامی آنچه که شما به آن نیاز دارید را در مقاله اول شرح داده ام .

 

یک نکته مهم 

شاید این اشکال به ذهن شما برسد که اگر بدون صرف وقت و هزینه بتوان به قدرت شفا دهندگی رسید دیگر چه نیاز به علم طب !!! آنهم با صرف سالها وقت جهت فراگیری و مهارت در آن .؟؟؟؟

با نهایت احترام و خضوع در مقابل عالمان طب باید عرض کنم گر چه هدف هر دو علم شفا و بهبودی بیمار است اما در روش و عملکرد کاملا متفاوت می باشد ، و این به نوع اعتقاد و باور بیمار هم مرتبط میباشد به این بیان که بیمارانی هستند که از طریق انرژی درمانی شاید به نتیجه نرسند ولی با مراجعه به یک پزشک حاذق به نتیجه مطلوب می رسند و عکس آنهم صادق است .

ما هیچ ادعایی نداریم که این روش بهترین است اما اعتقاد راسخ داریم که سریعترین است ، نکات بسیاری دراین مقال قابل بیان و بررسی است اما جواب کامل به این اشکال را به زمانی می سپاریم که مخاطبان ما با روش عملی درمان بیشتر آشنا شوند که در آن شرایط موضوع به خودی خود حل و فصل خواهد شد و نیاز به توضیح بیشتر نخواهیم داشت .

 

شفای پرانیک (انرژی حیاتی)

شفای پرانیک ، علم و هنری باستانی است که با استفاده از پرانا یا کی یا انرژی حیاتی به معالجه تمامی کالبد انسانی پرداخته و به نامهای دیگر مانند چی کنگ درمانی ، شفای روانی ، شفای حیاتی ، شفا از طریق دست کشیدن ، شفای مغناطیسی ، شفای ایمانی ، و شفای موهبتی هم خوانده می شود .

شفای پرانیک بر مبنای ساختمان کلی بدن استوار است ، کالبد انسان در واقع از دو بخش تشکیل شده است :

 

1-  کالبد جسمانی قابل رؤیت

که در واقع همان بخشی است که ما می بینیم ، لمس می کنیم ، و بسیار با آن آشنا هستیم .

2-کالبد انرژی غیر قابل رؤیت

که به آن کالبد بیوپلاسمیک هم گفته می شود ، کالبد انرژی درخشان غیر قابل رؤیت است که در کالبد جسمانی قابل رؤیت نفوذ می کند و چهار تا پنج اینچ ماورای آن امتداد دارد . روشن بین ها آنرا به طور سنتی کالبد یا بدل اتری می نامند .

پرانا یا کی همان انرژی حیاتی است که بدن را زنده و سالم نگه می دارد ، یونان آنرا پنوما و اعراب دم حیات می خوانند ، در واقع شفاگر ، پرانا یا انرژی حیاتی یا دم حیات را به بیمار منتقل می کند و به این ترتیب بیمار بهبود می یابد که در جریان این فرایند آنچه اصطلاحا شفای معجزه آسا خوانده می شود رخ می دهد.

اساسا پرانا سه منبع اصلی دارد :

- خورشید : پرانای خورشید از نور خورشید سرچشمه می گیرد و به تمام بدن نیرو می دهد و شرایط تندرستی آنرا فراهم می کند ، با حمام آفتاب یا قرار گرفتن در معرض خورشید به مدت 5 تا 10 دقیقه یا با نوشیدن آبی که در معرض آفتاب بوده است ، می توان آنرا به دست آورد .این پرانا قدرت زیادی دارد و تماس طولانی با آن موجب آسیب تمامی کالبد جسمانی می شود .

- هوا : پرانای موجود در هوا پرانای هوا یا گویچه های حیاتی هوا خوانده می شود این پرانا ، هنگام تنفس از طریق ریه ها و یا مستقیما توسط مراکز انرژی کالبد بیوپلاسمیک جذب می شود ، این مراکز چاکراه نامیده می شود .

جذب پرانای هوا با تنفس آهسته و موزون بیشتر از زمانی است که تنفس سریع ، کوتاه و کم عمق است ، افرادی که آموزشهای خاصی دیده اند ، می توانند آنرا از خلال سوراخهای پوستی نیز جذب کنند .

- زمین : پرانای موجود در زمین پرانای زمین یا گویچه های حیاتی زمین نامیده می شود و از طریق کف پا جذب می شود ، این عمل به صورت خودکار و ناآگاهانه انجام می پذیرد ، قدم زدن با پای برهنه ، میزان جذب آنرا افزایش می دهد .

با فراگیری جذب آگاهانه این پرانا شخص می تواند نیروی حیاتی ، ظرفیت انجام کار و توانایی روشن بینی خود را افزایش دهد . آب ، انرژی حیاتی خورشید ، هوا و زمین را که با آن در تماس است ، جذب می کند .درختان و گیاهان پرانای خورشید ، هوا ، آب و زمین را جذب می کنند .

غذاهای تازه محتوی پرانای بیشتری هستند. پرانا را برای شفا دادن می توان به دیگران منتقل کرد . افرادی که انرژی حیاتی بسیار بالایی دارند در اطراف خود احساس بهتر بودن و سرزندگی ایجاد می کنند ، در حالی که افرادی با میزان پرانای پایین به طور ناخودآگاه از دیگران پرانا جذب می کنند . ممکن است شما با افرادی مواحه شده باشید که بدون هیچ دلیل خاصی شما خسته یا تخلیه می کنند.

بعضی از درختان مانند درخت کاج یا درختان پیر و غول پیکرسالم ، پرانای بسیار بالایی به بیرون طراوش می کنند ، دراز کشیدن یا استراحت کردن زیراین درختان ،برای افراد خسته یا بیمار بسیار سودمند است و با درخواست کلامی از شعور درخت برای کمک به بهبود بیمار می توان نتیجه بهتری گرفت .

میزان پرانا در بعضی مناطق بیش از سایر جاهاست گاهی چنین مناطقی با این میزان بالای انرژی به مرکز شفا تبدیل می شود . در شرایط نامساعد آب و هوایی ، عده زیادی از مردم دچار بیماری می شوند ، به همین دلیل بسیاری از مردم احساس کسالت جسمی و ذهنی می کنند و مستعد ابتلا به بیماریهای عفونی می شوند . جذب آگاهانه پرانا از زمین و هوا از بروز چنین حالاتی پیشگیری می کند.

در طول روز پرانا بیشتر از شب است و ساعت 3تا 4 بامداد ، میزان آن به حداقل می رسد . این حقیقت توسط روشن بینان رؤیت شده است .

  

 


  نوشته های دیگران ()
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 2
بازدید دیروز:  3
مجموع بازدیدها:  48739
منوها
» درباره خودم «


چاکراه عشق(انرژی درمانی)
محسن تهرانی
اهل تهرانم ، روزگارم بد نیست ، در همسایگی ما خدا بیدار است ، آسمانم آبی است و زمینم زیبا ، در کویر دل من ، غنچه ایی روییده که باندازه ی دنیای شما جا دارد ، اهل تهرانم ، تا ملاقات سحر ، چشمهایم همه شب بیداراست ، من دراین آبادی پی چیزی میگردم ، پی باران خدا ، پی اسرار ازل ، من تو را خواهم برد ، پی همراه دلم ، پی نجوای غزل ، آسمانم آبی است ، و تودرکنج دلم جا داری.

» پیوندهای روزانه «

ستاره(راز عشق) [139]
سفر به ماوراء [379]
عاشق دلباخته [162]
یوسف دنیا به روایت یوسف [134]
یک طلبه با عبای مشکی [175]
[آرشیو(5)]


» آرشیو مطالب «

آغاز دفتر بنام خدای عشق
انرژی درمانی از توهم تا واقعیت

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

ستاره(راز عشق)
چاکراه عشق