سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چاکراه عشق(انرژی درمانی)
هر که همراه آرزوى خویش تازد ، مرگش به سر در اندازد . [نهج البلاغه]
>>محسن تهرانی ( یکشنبه 87/4/23 :: ساعت 4:51 صبح)

      سلام

      از اینکه به وبلاگ خودتون اومدید ممنونم ، راستش یه کمی برنامه هام  بهم ریخته و از اینکه آدرس وبلاگ تغییر کرد عذر میخام ، البته همین وبلاگ با نام چاکراه عشق در پرشین بلاگ فعال می باشد، اما در هر صورت قول میدم خیلی زود کارمو شروع کنم ، البته اگه خدای مهربونم بهم لطف کنه و توفیق نوشتنو بهم بده ، اما اینو خوب میدونم که اون مهربونترینه .

     راستی یادتون باشه برای بهتر شدن کارمون به نظرات انتقادی و پیشنهادی شما نیاز دارم ، و اینکه اگه مایل به فراگیری انرژی درمانی هستید باید مباحث عملی رو بطور جدی پیگیری کنید تا اگه خدا لطف کنه به نتیجه مطلوب تری برسیم . آدرس وبلاگ در پرشین بلاگ :

http://mohsen-ansari.persianblog.ir/

کوچک شما : محسن

 


  نوشته های دیگران ()
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 2
بازدید دیروز:  1
مجموع بازدیدها:  48932
منوها
» درباره خودم «


چاکراه عشق(انرژی درمانی)
محسن تهرانی
اهل تهرانم ، روزگارم بد نیست ، در همسایگی ما خدا بیدار است ، آسمانم آبی است و زمینم زیبا ، در کویر دل من ، غنچه ایی روییده که باندازه ی دنیای شما جا دارد ، اهل تهرانم ، تا ملاقات سحر ، چشمهایم همه شب بیداراست ، من دراین آبادی پی چیزی میگردم ، پی باران خدا ، پی اسرار ازل ، من تو را خواهم برد ، پی همراه دلم ، پی نجوای غزل ، آسمانم آبی است ، و تودرکنج دلم جا داری.

» پیوندهای روزانه «

ستاره(راز عشق) [139]
سفر به ماوراء [379]
عاشق دلباخته [162]
یوسف دنیا به روایت یوسف [134]
یک طلبه با عبای مشکی [175]
[آرشیو(5)]


» آرشیو مطالب «

آغاز دفتر بنام خدای عشق
انرژی درمانی از توهم تا واقعیت

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

ستاره(راز عشق)
چاکراه عشق